-->
الربح من الانترنت

آخر الأخبار

الربح من الانترنت
randomposts
جاري التحميل ...

أنشودة ( انا راجع ) - صبحي شلتوت وفريق الفردوس



أنشودة
 أنا راجع



أنا راجع وكلي ذنوب
وعارف كل شئ مكتوب
يا عالم بيا وبحالي
لبابك جيت ونفسي اتوب

وجيت بذنوبي ياربي
 سنين والقلب شايلها
بكيت ودموعي من قلبي
ونفسي الدمع يغسلها

لا انا عابد ولا شيطان
انا عاصي لكن انسان
يارب ف رحمتك طمعان
تصفي ذنوبي وتزيلها


أنا راجع وكلي ذنوب
وعارف كل شئ مكتوب
يا عالم بيا وبحالي
لبابك جيت ونفسي اتوب

وحسيت بالامل تاني
وان العمر له معنى
ف وقت ما شوفت ادامي
طريق النور بيجمعنا

انا واللي ف طريق مولاه
بيجمعنا كتاب الله
وتبكي قلوبنا كل صلاة
وعارفين انه سامعنا


أنا راجع وكلي ذنوب
وعارف كل شئ مكتوب
يا عالم بيا وبحالي
لبابك جيت ونفسي اتوب

ومن غير فرح عدى العمر
لما بعدت عن بابك
يا عالم كل شئ والامر لك
واقف باعتابك

ترجعلي الامل تاني 
لايامي وحلاوتها
واحس حياتي من تاني 
في قربك نور سعادتها


أنا راجع وكلي ذنوب
وعارف كل شئ مكتوب
يا عالم بيا وبحالي
لبابك جيت ونفسي اتوب


للتحميل

للاستماع والمشاهدة


كاتب الموضوع

شبكة صوتنا


إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

إتصل بنا

جميع الحقوق محفوظة لـ

شبكة صوتنا للفن الراقي

2017