-->
الربح من الانترنت

آخر الأخبار

الربح من الانترنت
randomposts
جاري التحميل ...

أنشودة ( أحبابك) - المنشد المصري أشرف زهران



أنشودة (أحبابك )

كلمات الانشودة

ان كنت وقفت ببابك  مفتوح لكل الناس
افتح لي قلوب احبابك هيقرب الاحساس

افتح لي قلوب صافية ياربي بتحب الغير
وتحب النور دايما يسري وتحب الخير

قلب الصالحين مليان بايمان
بياخدنا لجنة ف اعلى مكان 

ومنابر نور قاعدين اخوان
محلى ثوابك


ان كنت وقفت ببابك بابك مفتوح لكل الناس
افتح لي قلوب احبابك هيقرب الاحساس



الصحبة الصالحة ننول منها الخير وثواب
ورفاق السوء ناخد منهم اوهام وعذاب

مين شال المسك بعطره يجود
بجواره تلاقي الطيب موجود
والنار تجاورها دخانها يسود
وتطول ثوبك



ان كنت وقفت ببابك بابك مفتوح لكل الناس
افتح لي قلوب احبابك هيقرب الاحساس

قربني من اللي عايش عمره ف رحاب الله
وبيسعى لكن سلم امره ف ايدين مولاه
لقى نفسه بطاعته مع الساجدين 
ناجح ف حياته وف دنيا ودين
وانا نفسي اكون وياهم فين مايكون بابك

للتحميل


للمشاهدة على اليوتيوب

كاتب الموضوع

شبكة صوتنا

1 تعليق على موضوع : أنشودة ( أحبابك) - المنشد المصري أشرف زهران

  • اضافة تعليق
  • سهم الباحة حلال؟
    سهم الباحة تابع لشركة الباحة للاستثمار والتنمية


    الأبتساماتأخفاء الأبتسامات



    إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

    إتصل بنا

    جميع الحقوق محفوظة لـ

    شبكة صوتنا للفن الراقي

    2017